Stravovací protokol low-carb

Cena: 400,- Kč

Kdy protokol obdržíte: Do 5  pracovních dnů od obdržení platby.

Přejete si zhubnout bez pocitů hladu? Milujete tučná jídla? Pak mám pro Vás skvělou zprávu! Můžete jíst tuky dosytosti. Má to ale jednu podmínku. Z Vašeho jídleníčku musí zmizet téměř veškeré sacharidy. 

Co to znamená? 

Low in carbs high in fats (LCHF) je stravování, kde jsou sacharidy přijímány ve velmi malém množství a energie se získává z tuků. Low-carb rozhodně neznamená vysoký příjem bílkovin, jak se někteří lidé mylně domnívají. Principem tohoto stravování je omezení sladkých potravin, hlavně cukrů a škrobů v jídelníčku. Nebudete tedy jíst jednoduché cukry, pečivo, těstoviny, rýži a veškeré komplexní sacharidy. Místo toho budete jíst chutné a skutečné potraviny, včetně bílkovin, přírodních tuků a zeleniny.

Proč je ale tento druh stravování tak skvělý? A co ta přemíra tuků? Opravdu jde při tom zhubnout?

Člověk se dlouhá tisíciletí vyvíjel na tučné, masité stravě. Rozvoj zemědělství se začal o dost později. Naše těla jsou uzpůsobena fungovat bez cukrů, kdyby tomu tak nebylo, psala bych tento protokol ze záhrobí. K tomu, abychom pochopili, proč tato strava funguje nejen při hubnutí, postačí trocha biochemie. Více se dozvíte v protokolu v kapitole "Jak low-carb strava funguje".

Není těch tuků nějak moc? Co moje srdce a infarkt?


Tuky by měly tvořit při tomto druhu stravování zhruba 55-80 % denního kalorického příjmu (záleží na vašem cíli). Opravdu z toho neonemocníte, tuky jsou výborným zdrojem energie. Jak už bylo uvedeno v úvodu, zdrojem kardiovaskulárních onemocnění nejsou tuky, ale kombinace nezdravých tuků a sacharidů a vysoká konzumace cukru. Pokud neoplýváte výbornou genetikou, vždycky budou muset ve stravování jít tuky dolů na úkor sacharidů či naopak.

Je low-carb to pravé ořechové právě pro mě?

Kdybych tvrdila, že jednoznačně ano, budu lhát. Všimněte si, kolik druhů diet už vzniklo (většinou tedy hrozné nesmysly) a přesto je na světě tolik obézních a nemocných lidí.

Každý člověk je jiný a jedna strava se nehodí pro všechny. Tělo je komplexní dynamický systém a jeho potřeby se odvíjí věkem, aktivitou, stavem hormonální soustavy, dokonce i stavem soustavy trávící a v neposlední řadě metabolickým typem.

Existují tři taková obecná rozdělení metabolických typů, kam se každý člověk může víceméně zařadit (typ bílkovinný, typ sacharidový a typ smíšený).

Na low-carb stravu se budou nejlépe adaptovat typy smíšené a bílkovinné. Pokud nechcete utrácet za genetické testy, které Vám řeknou, jakým potravinám byste se měli vyhnout a jaké jsou naopak prospěšné pro Vaše zdraví, pak nezbývá, než low-carb stravu vyzkoušet. Může se stát, že zrovna Vy budete tím, komu vysokotučná strava neprospívá.

V takovém případě se na mne neváhejte obrátit, společně najdeme jinou cestu, vhodnou právě pro Vás. 

Pro koho je stravovací protokol vhodný

  • Jedince, kteří chtějí účinně hubnout bez pocitů hladu a jo jo efektu.
  • Ty, kteří chtejí optimalizovat svůj zdravotní stav (snížení či vymizení zánětů v těle, vylepšení stavu pleti, zklidnění žaludku, nespavost).
  • Pro lidi s vysokým tlakem, za součinnosti lékaře (bude nutné snížit, či úplně vysadit léky).
  • Osoby v prediabetu (vyšší hladina cukru v krvi, nerozvinutá cukrovka).
  • Jedince se špatným lipidovým profilem krve (vysoký LDL cholesterol a trygliceridy).
  • Diabetiky II. typu za součinnosti diabetologa (bude nutné snížit dávky inzulinu).
  • Epileptiky.
  • Děti a osoby trpící ADHD.
  • Při syndromu polycystických ovarií (PCOS).
  • Pro osoby trpící Parkinsonovou nebo Alzheimerovou chorobou.
  • Osoby, které milují tučná jídla.
  • Jedince, kteří už mají plné zuby kolísání energie během dne.
  • Osoby, které netrvají na striktně sestaveném jídelníčku.
  • Pro lidi, které otravuje neustálé počítání kalorií.
  • Pro jedince, kteří se nebojí experimentovat.
  • Pro ty, kterým strava s vysokým obsahem sacharidů nevyhovuje.

Pro koho NENÍ low-carb strava vhodná


  • Diabetiky I. typu.
  • Kojící a těhotné. 
  • Osoby s již existujícími žlučovými kameny.
  • Pro lidi s odstraněným žlučníkem.
  • Jedince s onemocněním ledvin.
  • Osoby se steatózou jater (ztučnění jater).
  • Osoby s jakoukoliv poruchou metabolizace tuků.
  • Osoby s onemocněním štítné žlázy by neměly chodit na nízký příjem sacharidů pod 80 g denně.

Co získáte nákupem stravovacího protokolu low-carb


  • Kopletního průvodce stravováním s nízkým obsahem sacharidů včetně obrázkové vizualizace na 110 stranách.
  • Moji osobní zkušenost s tímto druhem stravování.
  • Zdravotní přínosy low-carb stravy.
  • Vysvětlení, proč strava s obsahem sacharidů podporuje nabírání tuků.
  • Jak low-carb strava funguje.
  • Dozvíte se, jaké potraviny můžete do jídelníčku zařadit a které jsou pro Vás tabu.
  • Jaké Vás mohou v prvním týdnu potkat "nežádoucí účinky" a jak je eliminovat.
  • Jaké mýty kolují o LCHF. 
  • Speciální příručku hubnutí.
  • Jaký druh pohybové aktivity je nejlepší.
  • Jak bezpečně stravování LCHF ukončit bez jo jo efektu.
  • Nejčastější otázky a odpovědi.
  • 107 jednoduchých, rychlých receptů na snídaně, dezerty, obědy, svačiny, večeře, pečivo, přílohy, másla, omáčky, dresinky a dipy.
  • V případě nejasností nebo dotazů poradenství on-line zdarma.

Co od Vás budu potřebovat znát před odeslání protokolu 


  • Jaký je Váš cíl (redukce tuků, léčba akné, snaha zvrátit diabetes II. typu atd.)
  • Vaši výšku, váhu a věk (pro orientační výpočet makroživin). 
  • Jakou pohybovou aktivitu vykonáváte.
  • Jaké je Vaše povolání (fyzicky náročná práce zvyšuje energetický výdej).
  • Vaše případné zdravotní problémy.
  • Prohlášení, že netrpíte některou z chorob, při kterých je LCHF naprosto nevhodná.
  • U diabetiků čestné prohlášení, že jsou seznámeni s informacemi, které ode mne obdrží.
  • Formulář k vyplnění vám přijde na e-mailovou adresu, kterou uvedete do objednávky.

Společně s protokolem obdržíte navržený poměr živin (sacharidy, bílkoviny, tuky). Tato čísla pro Vás budou z počátku fungovat jako orientační, abyste získali v prvních týdnech odhad. Následně již nebude potřeba kalorie počítat, jelikož se budete řídit pouze pocitem hladu (a ten bude skutečně ustupovat do pozadí).

Stravovací protokol obdržíte, jakmile od Vás obdržím platbu na účet. Protokol zasílám ve formátu PDF výhradně e-mailem.

Varuji Vás před šířením protokolu dalším osobám. Stanovení energetické bilance a následné údaje o podílu makroživin je počítáno podle Vašeho BMR, pohybové aktivity a cíle, tudíž je pro jinou osobu absolutně nepoužitelný! Navíc vystavíte riziku osoby, které mohou trpět chorobami, které jsou s uvedeným stravováním neslučitelné, a které nejsou s tímto faktem seznámeny.

Pro objednání stravovacího protokolu low-carb klikněte na tlačítko níže

Objednávkou služby souhlasíte s ochodními podmínkami 

Ukázka ze stravovacího protokolu low-carb

Přidejte se k Formování těla na FB!

Dostanu tě do formy!